faqhubungi-kamiaduan   peta-laman

HEBAHAN MAKLUM BALAS PELANGGAN 2023 DI BAWAH SISTEM PENGURUSAN AUDIT NILAI (SPAN) DI JABATAN AKAUNTAN NEGARA MALAYSIA (JANM)

1.         Sukacita dimaklumkan bahawa Jabatan Akauntan Negara Malaysia (JANM) ingin mendapatkan maklumbalas berkaitan tahap pengamalan nilai-nilai murni di JANM berdasarkan pengalaman atau pemerhatian pelanggan semasa berurusan dengan JANM. Kaji selidik ini merupakan salah satu inisiatif di bawah Sistem Pengurusan Audit Nilai (SPAN) seliaan Jabatan Perkhdimatan Awam (JPA).

 2.         Sehubungan dengan itu, YBhg. Datuk/Dr./tuan/puan adalah dijemput untuk bersama-sama menjawab kaji selidik ini di pautan : https://insan.jpa.gov.my/survey/agency/75bc5afd-d577-4080-af36-1eed734e2705 . Tempoh kajian ini adalah sehingga bulan November 2023.

Sekian, terima kasih.