Media Sosial

fb  rss
faqhubungi-kamiaduan   peta-laman
Laman Utama Arkib Pengumuman 2022 Arkib Pengumuman 2022 Masalah atau Aduan berkaitan Sistem e-Penyata Gaji & Laporan

Soalan: Saya telah membuat reset katalaluan, namun tiada maklum balas yang diterima melalui emel atau sms. Apakah yang perlu saya lakukan?

Jawapan: Maklum balas tidak diterima kemungkinan disebabkan oleh perkara-perkara berikut iaitu 

 

a. Maklumat nombor telefon atau emel tidak dimasukkan kedalam sistem semasa tuan/puan membuat pendaftaran kali pertama; atau

b. Maklumat nombor telefon atau emel yang didaftarkan didalam sistem tidak lagi sah atau bukan kepunyaan tuan/puan menyebabkan maklum balas tidak sampai kepada tuan/puan.

 

Tuan/puan perlu melaporkan perkara ini kepada Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya. bagi membolehkan tuan/puan mendaftar semula dalam sistem. 

 

Tuan/Puan juga boleh menghubungi Meja Bantuan Sistem ePenyata Gaji

 

Rujukan FAQ: https://epenyatagaji-laporan.anm.gov.my/Layouts/FAQList.aspx